בכל רכישה אנחנו שואלים על אחריות, ומבקשים לקבל תעודה, להרגיש בטוחים, שלא קנינו חתול בשק.
אבל בעצם, אחריות על המוצר זה הדבר שאנחנו הכי פחות רוצים להשתמש בו.
צריך להתקשר לשירות לקוחות, ושם לא תמיד עונים, ואם עונים, אז בד”כ לא ככ נחמדים, כי אנחנו כבר לא לקוחות שקונים.
מוכר לכם? אז להלן האותיות הקטנות בענין האחריות לסוכה שלכם.
אחריות על ברזל הסוכה
סוכות ירושלים משווקת את 2 דגמי העל שלה: “סוכות ירושלים” ו”המלך דוד”.
עיקר הכוח שלנו מגיע מפטנט המחברים, שאיכותו מוכחת אחרי יותר מ20 שנה בשוק.
על 2 דגמים אלו , החברה נותנת 12 שנות אחריות על שבר במחברים.
חברת סוכות ירושלים עומדת מאחרי איכות הריתוך והחיבורים של עמודי ומוטות הברזל ובטוחה שהסוכות יעמדו לרשותכם לפחות 12 שנים ללא תקלות.
אין אחריות על חלודה, החלודה נגרמת רק אם ברזל הסוכה נשאר בחצר כל השנה, חשוף לרטיבות וגשמים. אז אל תשאירו בחוץ.
אין אחריות במקרים של נזקי טבע: רוחות עזות שהעיפו את הסוכה או הוריקן שפירק אותה.
בדי הסוכה
בעיקרון אין אחריות על בדי הסוכה.
האחריות כאן מתנהגת בדומה לרכישת מוצרי טקסטיל דומים.
אם מצאתם פגם או תקלה עם הרכישה או מייד לאחר השימוש, ודאי שתוכלו לקבל מענה והחלפה במידת הצורך.
סכך הסוכה
כמו בדי הסוכה, גם על סכך אין אחריות לאורך שנים.
מעצם היות הסכך מוצר טבעי (ולא פסטיק), לא ניתן להחיל עליו אחריות.
יש להקפיד על שמירה ואחסנה לפי הוראות החברה, וכך תוכלו לשמור על הסכך, ולהינות ממנו.
במידה ונמצא פגם או תקלה עם הרכישה או מייד לאחר השימוש הראשוני, פנו מייד למוקד השירות, למענה או החלפה.
בכל תביעה לאחריות, יש לפנות למוקד השירות למייל: [email protected]
או לכוכבית 2582* פעיל עד כחודש אחרי חג הסוכות.
בפניה פרטו: שם מלא, כתובת, מספר טלפון. מקום הרכישה – האחריות תינתן רק לרכישות שהתבצעו באחד מסניפי החברה.
פרטו את המוצר עם התקלה, ככל הניתן צרפו תמונה או תמונות.
והיו זמינים בעת המענה שלנו כמובן.
נשתדל לפתור את הבעיה במהירות האפשרית.
לרוב, הפתרון לבעיה במוצר היא החלפתו על ידי פניה לאחד הסניפים, החלפות יתבצעו קרוב לעונת החגים הבאה.